Podczas dzisiejszego spaceru

Poszłam na spacer około godziny 17 w kierunku lasu, który mam niedaleko domu. Nałożyłam na uszy słuchawki i włączyłam muzykę. Byłam pod lasem, kiedy moją uwagę przykuło niebo i to, co się na nim działo. Słońce zachodziło, dodając pomarańczu i czerwieni. Potem dostrzegłam księżyc, jego niemal równą połowę na niebieskim tle. A potem białe ślady, jakby ktoś wziął białą kredkę i przejechał nią wzdłuż kartki. Niebieskiej kartki. Następnie mój wzrok przykuła czarna rysa, jakby ktoś zamienił białą kredkę na czarną - niepasującą do całości obrazka. Zatrzymałam się i zaczęłam przyglądać. I stałam tak dłuższą chwilę, zanim się zorientowałam, że ona się powiększa. Że coś leci. Prawdopodobnie odrzutowiec, ale nie znam się na samolotach więc to strzał. Z bliska widziałam jedynie helikopter. Letnią porą w mojej okolicy lata sporo samolotów, zostawiając białe łuny na niebie. 

Połówka księżyca i lecący samolot.

Dzielimy prostopadle...


Czarna łuna nad lasem. Widać jak się powiększy i dobrze przyjrzy.

O zachodzie słońca.

Jedna spotkała się z drugą...

Ponownie.

 

Podczas tego spaceru powstał też wiersz, który będzie do przeczytania na moim drugim blogu za jakiś czas.

*Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Robione telefonem, więc jakość nie jest świetna.

Komentarze

  1. Bardzo lubię obserwować niebo. Zwłaszcza wschody i zachody słońca. Ale też niebo burzowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że widoki wywołały wenę twórczą, za miastem niebo i jego kolory lepiej widoczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebo zawsze jest piękne.
    Czekam na wiersz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótki spacer a ile wrażeń ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe pamiętam jak byłam mała i widziałam w nocy lecący samolot to myślałam, że to spadająca gwiazda :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. My w czasie ostatniego spaceru zauważyliśmy na niebie lecący sznur ptaków. Wiosna idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam patrzeć na klucze ptaków lecące po niebie. ;)

      Usuń
  7. Przepiękne widoki, uwielbiam wieczorne spacery :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacerowanie w ogóle jest fajne i zdrowe. ;)

      Usuń
  8. jak ja kocham takie widoki:) niezwykle wyciszające, uspokajające:) możliwość refleksji, zadumy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham naturę i obserwację nieba :) Czasem siedzę w kuchni i patrzę przez okno, a jako, że mieszkam na 7 piętrze to wszystko fajnie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoki. Uwielbiam obserwować niebo. Kocham też zachody słońca. Coraz bardziej wiosenna pogoda sprawia, że świat wokół jeszcze piękniej się prezentuje niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zachody słońca, są magiczne! Zdjęcia fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są magiczne, zgadzam się. Dziękuję. Przesyłam pozdrowienia. ;)

      Usuń
  12. Przecudne widoczki, uwielbiamy takie. Miło tu. Miłego dnia i nadchodzącego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie widoki <3 cuuuudowne! Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aparat to jednak warto zawsze mieć przy sobie. A no tak przecież też telefon ma. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No aparatem chyba jednak lepiej zdjęcia wychodzą. W sumie zależy, kto jaki sprzęt ma, telefon jest prawie zawsze pod ręką. Aparat niekoniecznie.

      Usuń
  15. Widoki wspaniałe. Od samych zdjęć można poczuć poprawę nastroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O zachodzie słońca niebo zawsze robi na mnie wrażenie, kiedyś często lubiłam je obserwować teraz niestety mam na wszystko zbyt mało czasu,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie również, co zresztą widać. ;) Czasu brakuje na wszystko w dzisiejszym świecie... Tak to jest. A czasem jednak potrzebujemy się zatrzymać.

      Usuń
  17. Ja uwielbiam patrzeć na niebo :) Można tam zobaczyć mnóstwo ciekawych i pięknych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne niebo udało Ci się uchwycić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachody słońca zawsze piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie fajnie wprowadzenie do thrilleru "Poszłam ok 17 w stronę lasu...". :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam spacery..z każdego wracam z czym innym, zcasem jest to kamyk:):) a najczęściej głowa pełna dobrych reflekscji:) Pozdrawiam z Pomorza Zachodniego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię spacerować. To fajnie, zawsze to jakoś wykorzystany pożytecznie czas. Pozdrawiam. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz