Kwiaty

Nie można urządzać wycieczek, ale do własnego ogródka nikt mi zajrzeć nie zabronił, także poniżej wrzucam kilka zdjęć kwiatów, które w nim rosną. Na wakacje też raczej wyjazdów nie będzie można sobie urządzać, ale jeszcze zobaczymy, co się wydarzy. Na razie nadal wierzę, że uda mi się gdzieś pojechać i zobaczyć coś, czego jeszcze nie widziałam. ;)

Kwiat storczyka w domu. Zdjęcie mojego autorstwa.

Czerwony tulipan. Zdjęcie mojego autorstwa.

Żonkil. Zdjęcie mojego autorstwa.

Fioletowy tulipan. Zdjęcie mojego autorstwa.

Żółte... Nie wiem, jak nazywają się te kwiaty. Zdjęcie prywatne.

Komentarze

  1. też nie wiem czy i kiedy skończy się to nasze więzienie ... dlatego z wielką przyjemnością popatrzyłam na Twoje kwiaty. Jakoś tak kojąco działają na wzrok :) Fajnie ,że choć do ogródka możesz wyjść ... ja niestety czekam aż władza zezwoli mi na oddalenie się z celi do pobliskiego parku ...
    :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzą głosy, że może nawet 2 lata przyjdzie się mierzyć z pandemią. Nieciekawie jest jak na razie. Też czekam na poniedziałek. Idę po pracy do lasu na pewno. Na spacer. Dziękuję. Cieszę się. Wytrwałości i zdrowia. ;)

      Usuń
    2. Też dziękuję. ;)

      Usuń
  2. Piękne kwiatuszki, miło popodziwiać zdjęcia, bo własnego ogródka niestety nie mam. Na wyjazdy na pewno tak szybko sobie nie będzie można pozwolić ale zaspokajam się spacerami w ustronne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Może kiedyś będziesz mieć. ;) Też spaceruję. ;)

      Usuń
  3. uwielbiam kwiaty! <3 tym bardziej takie cięte <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze bardzo lubiłam mój ogród, ale teraz doceniam go jeszcze bardziej. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no w tym czasie to jak najbardziej. Dziękuję. ;)

      Usuń
  5. Kwiaty to taki dodatek życia, natury.. to piękno, które pokazuje nam jakie życie jest kruche ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne określenie, z którym oczywiście się zgadzam. Dzięki. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Dla mnie kwiaty to symbol nadziei, wiary w lepsze jutro. Tylko wiosna ma tę moc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam wycieczki do ogródka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty i drzewa to świetne modele dla fotografii:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kwiatki aż mi się zachciało kupić dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł. Dla siebie samej też możesz ;).

      Usuń
    2. :D gdyby te kupcze były tak ładne... :)

      Usuń
    3. A no rzeczywiście, niestety kwiaty cięte trochę tracą nie tylko na trwałości, ale i na uroku.

      Usuń
    4. Pewnie tak... :) trzeba by było sobie kupić wielką donicę... :D

      Usuń
  11. Uwielbiam oglądać kwiaty, a więc mam nadzieję, że będzie więcej takich postów :)
    PS. Jak mogę zaobserwować Twój blog? Nie widzę funkcji obserwowania :(

    życzę miłego wieczoru!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Akurat kwiaty wrzucam, bo nie mogę nigdzie pojechać. ;) Nie wykluczam, że się jeszcze pojawią.

      Co do funkcji obserwowania to jej nie mam. Nie wiem, jak ją włączyć i czy na blogerze się w ogóle da. Nie korzystam z niej. Zapisuję blogi w zakładkach.

      Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam! ;)

      Usuń
    2. Jak wejdziesz na blogger.com to po lewej stronie znajdziesz 'Układ', jak klikniesz w to to masz pokazany taki schemat Twojego wyglądu bloga i na nim jest funkcja 'Dodaj gadżet' jak na nią klikniesz to masz różne gadżety i tam właśnie jest gadżet 'obserwatorzy'. Ja mam to na blogu i wtedy jest łatwiej bo na blogerze też po lewej stronie masz 'Listę czytelniczą' i tam pojawiają się wszystkie blogi jakie obserwujesz

      Usuń
    3. Dziękuję za podpowiedź! ;)

      Usuń
  12. Kocham kwiaty i są ze mną odkąd pamiętam:) Zapraszam na Instagram: cooosure - i tam jest ich caaała masa!
    Miałam kiedyś białego storczyka, którego dostaliśmy w prezencie jak wprowadziliśmy się na nowe mieszkanie. Umarł razem z miłością pary, od której go dostaliśmy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!
      Storczyki są przepięknymi kwiatami i w sumie moje kwitną kilka razy w roku. Ale u Was to się złożyło. Nie było im pisane.

      Usuń
  13. Kwiaty! Uwielbiam! Zawsze potrafią poprawić mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Ładne są i jeszcze jak je ktoś wręczy, to już w ogóle, tylko się uśmiechać i cieszyć. ;)

      Usuń
  14. uwielbiam kwiaty, są świetnym dodatkiem i jestem zdania, że w domu i w ogrodzie to podstawa. zwłaszcza białe storczyki - są cudowne.
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę. Pozdrawiam także! ;)

      Usuń
  15. Każdy kwait jest niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Pewnie, że tak. Ludzie też potrafią być niezwykli, a na pewno każy jest unikatowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kwiaty:) ja też lubię się nimi otaczać, świeży bukiet w lecie to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kwiaty sprawiają, że jest ładniej i przyjemniej. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz