Styczeń 2020

Brakuje mi wycieczek, ale może niedługo uda mi się gdzieś pojechać.

Na wsi zimą wieje nudą, tak samo jak chłodem. Ale jest spokój i las w pobliżu.

Dawno nie robiłam zdjęć, a że ostatnio była ładna pogoda to się wybrałam na spacer z aparatem i co nieco uwieczniłam, chociaż zdjęcia mogły wyjść lepsze. Następnym razem będą. ;)
 

Przybliżenie. Bliżej góry. Zdjęcie mojego autorstwa. 2020 r.

Fotografia wykonana przeze mnie. 2020 r.

Wieża telekomunikacyjna pojawiła się jakoś pod koniec lata 2019. Zdjęcie mojego autorstwa.

Tą drogą jadę do pracy każdego dnia. Zdjęcie zrobione przeze mnie.

Zachodzące słońce. Styczeń 2020 r. Fotografia prywatna.

Komentarze

  1. Fajne plenery ...udane foty :) Pozdrawiam :)
    Ps.
    mnie też brakuje wyjazdów, dalekich spacerów ...ale wszystko przed nami . Będzie lepiej ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;). Nooo pojechałabym gdzieś ... Naprawdę. Jeszce trochę trzeba poczekać i naskładać kasy. ;)

      Usuń
  2. piękny zachód słońca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobał. ;) Lubię zachody słońca.

      Usuń
  3. I don't speak English well, but thank you for your words and your visit. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i nuda, ale na pewno dobre miejsce na odpoczynek.Mi czasami brakuje tego spokoju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cisza i spokój, z dala od zgiełku, więc tak. ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię zachody słońca. Piękne zdjęcia.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. To ostatnie zdjęcie jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak coś w sobie ma. Nie umiem dokładnie tego określić. Słońce zachodziło. Niebo zaczęło przybierać różne barwy.

      Usuń
  7. Zachody słońca są zawsze piękne.
    I Twój też :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a beautiful photos. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/02/kiehls-calendula-herbal-extract-toner_9.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne widoki! :)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. These photos are amazing. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/02/elizabeth-arden-prevage-anti-aging_15.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Do wyjazdów bardzo tęsknię, tym bardziej że w ferie byłam uziemiona remontem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to. Też bym gdzieś pojechała właśnie.

      Usuń
  12. Mnie też brakuje wycieczek. Uciekłoby się gdzieś w świat. Mam dosyć zimy, która nawet nie jest prawdziwa zimą

    OdpowiedzUsuń
  13. Uciekłoby się. Ooo zdecydowanie to nie jest zima w prawdziwym tego słowa znaczeniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz