Jesień w moim lesie

Mój las tak naprawdę nie jest moim lasem - w odniesieniu do własności. 

Jest miejscem, gdzie chodzę spacerować, odpocząć, może zwyczajnie popatrzeć na zieleń i pomyśleć. Jest niedaleko mojego domu, jakieś 1,5 km, może nawet nie. Jest blisko, i dobrze, że jest.

Chcąc zachować parę obrazów z mojego lasu, zrobiłam kilka fotografii. 

Brązowa gałązka. Fotografia wykonana przeze mnie. 2020 r.

Jabłka z dzikiej jabłoni. W drodze do lasu. Zdjęcie mojego autorstwa.

Owoce dzikiej róży akurat w drodze do lasu. Fotografia własna.

Skrzyżowanie. Asfalt, bo w pobliżu jest S3. Zdjęcie prywatne.

Kałuże i błoto. Fotografia własna.

Liść leśnej paproci z brązowymi plamkami. Zdjęcie prywatne.

Kolorowy liść dębu.Zdjęcie mojego autorstwa. Październik 2020.

Żółte liście brzozy. Fotografia własna.

Tak właśnie wygląda jesień w moim lesie. ;)


Komentarze

  1. Takie drobiazgi świadczą o twojej uważności na zwykłe-niezwykłe rzeczy, a w kałuży odbicie drzew...dwa światy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To że zauważasz zwykłą kałużę i samotny listek i widzisz w nich coś pięknego świadczy o Twoim zamiłowaniu do piękna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda ta jesień w Twoim lesie ... bardzo udane kadry ...gratuluję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej kolorowo. Dziękuję! Pozdrawiam ciepło. ;)

      Usuń
  4. Las jest pełen uroku o każdej porze roku, chociaż chyba właśnie jesienią jest najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Las w mojej miejscowości też nazywam swoim lasem, trochę dalej mam jeszcze kilka innych swoich miejsc. Dobrze jest mieć gdzie odpocząć, gdzie uciec. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. ;) Dzięki bardzo. Pozdrawiam serdecznie. ;)

      Usuń
  6. Pięknie tak jesiennie ;) NAtura <3

    OdpowiedzUsuń
  7. These pictures are so beautiful. Have a great day!
    Rampdiary
    Beautyandfashionfreaks

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie mieć taki lasek obok siebie... szczególnie w dobie pandemi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie fajnie mieć las w pobliżu. ;)

      Usuń
  9. Cudne zdjęcia! Też mam blisko las i jestem szczęśliwa z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, las jesienią jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam spacery po lesie :) działają na mnie antystresowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie las to miejsce publiczne, więc jest po prostu wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  13. super lasek. Fajnie miec taki kolo domku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja też lubię. W tym roku jesień jest naprawdę bardzo ładna. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz