Zimowo na Pomorzu Zachodnim

Pierwszego stycznia 2021 roku zaraz po tym, jak wstałam z łóżka, spojrzałam w okno i oczom uwierzyć nie mogłam. Padał śnieg! Przyszłą prawdziwa zima. Pomyślałam, że to będzie rok cudów. W końcu dawno typowej zimy nie było, a tu proszę, pierwszy dzień nowego roku i bach! Biało!

No to wybrałam się z aparatem na spacer i uchwyciłam trochę zimowych kadrów. 

Śnieg utrzymuje się do dziś, ale niestety, jest on ok, tylko do momentu, kiedy nie muszę gdzieś jechać samochodem. I gdy się nie roztapia i nie zostawia błota. Jeśli nie można przejechać, auto się ślizga, a buty są brudne i mokre to już to fajne nie jest. Mimo to, jak na razie pogoda wcale nie jest zła, bo temperatura na zewnątrz odmrożeniami nie grozi.

Białe pole ze śladami. Styczeń 2021 roku.


Tutaj ładnie przebija przez biel zielony. Wygląda trochę jak dywan.   

Tutaj dwie kontrastujące ze sobą barwy. Soczysta zieleń i brąz.Nie wiem właściwie dlaczego tak się stało.       

Taka wysoka urosła. A na dole biała róża, która zakwitła ...

Śnieżne drzewo. ;) Niestety, jemioła jest niemal na każdym drzewie, które rośnie w okolicy.  

Styczeń 2021 roku.

Komentarze

  1. Zima zrobiła nam fajną niespodziankę:) Fajne zdjecia , nastrojowe.....Jemioła pasożyt drzew a taka ladna w sumie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zrobiła. ;) Dziękuję. No właśnie, pasożyt, ale nie jest brzydka, aczkolwiek bardzo jej dużo i te korony drzew są takie przytłoczone nią.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie spacery, zwłaszcza w Nowy Rok, gdy wszyscy odsypiają Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Jest cisza, nikogo nie ma, bo śpią. Można np. porobić zdjęcia i nikt nie zobaczy. Jest trochę inaczej. ;D

      Usuń
  3. Piękna zima na zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też w końcu sypnęło śniegiem :) Niestety na razie szybko się topi, ale pod koniec tygodnia ma się ochłodzić, więc ta biel lepiej się będzie trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się doczekaliście ;). No zobaczymy, co to będzie. Jeszcze zima długa.

      Usuń
  5. Przepiękne zimowe kadry. Aż zazdroszczę, bo w stolicy ciągle deszczowo i ponuro...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak ponuro to niemiło i niesympatycznie.
      Dobrego wieczoru. ;)

      Usuń
  6. Piękne zimowe plenery , udane zdjęcia ... wprawdzie wszystko raczej przypudrowane śniegiem niż zasypane , ale lepszy rydz niż nic :) Ostatnia fota rewelacja ... :) U mnie zero śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No tak, bo to dopiero zaczęło w sumie padać ;D. Potem wszystko było białe, a obecnie już tylko gdzieniegdzie, dużo się stopiło, ale co jakiś czas pada. Może u Ciebie też będzie. Zima jeszcze nie dobiegła końca. Swoje ma w zanadrzu zapewne. ;)

      Usuń
    2. a i owszem ...teraz jest i u mnie i to całą gębą :) :) :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Miła niespodzianka na początek roku. U mnie też trochę popadało i dzisiaj ale jak i poprzedni się stopił od razu :P. Mam nadzieję, że mimo wszytko to jakaś dobra wróżba na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczenie było. Nie powiem, że nie. W pierwszy dzień nowego roku biało. Obecnie też już tylko gdzieniegdzie widać śnieg, ale pada co jakiś czas. Oby. ;)

      Usuń
  8. Nas dzisiaj przywitała zima za oknem :) Śnieg pada cały czas, ale czy utrzyma się dłużej, któż to wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie fajnie. Dopóki nie utrudni przemieszczania się. ;)

      Usuń
  9. Czuję też zdziwienie, gdy czytam, że znajdujesz widok śniegu zza okna… Nigdy dotąd nie widziałem śniegu. Masz szczęście, że przeżyjesz moment śniegu. Twoje Foyo wygląda pięknie.

    Pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu dawno w Polsce nie było, a w tym roku jest, trochę napadało. Dziękuję. ;) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję za informację, że w tym roku w Polsce jest mało śniegu.
      Scena śniegu wygląda dla mnie niesamowicie. Pozostań w dobrym zdrowiu, przyjacielu. Pozdrowienia

      Usuń
  10. Takie zimowe kadry bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam śnieg, spacer w śniegu i takie zdjęcia jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spaceruję się dosyć przyjemnie. ;) Dziękuję. Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  12. Jak pięknie! Zachwycam się takimi zdjęciami :D Uwielbiam takie kadry :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, piętnie! Uwielbiam takie zimowe kadry, szkoda jednak że biały puch już zniknął :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za piękne zdjęcia! Trochę padało śniegu ale zawsze coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potem było więcej. ;) Ale topi się, a co się stopi, to napada na nowo.

      Usuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Piękne zimowe kadry! U mnie niestety śniegu coraz mniej a szkoda, bo kocham ten biały puch :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Dziękuję za wizytę. Fajnie, że Ci się spodobały moje zdjęcia. U mnie już też się stopił i napadał i tak w kółko ostatnio. ;)

      Usuń
  16. Pięknie! U mnie śniegu co niemiara, w niedzielę chodziłam po zaspach w górach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, świetny blog
    Pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak! Takiej zimy i tyle śniegu już dawno nie było. Mimo, że fanką zimy nie jestem to uwielbiam patrzeć na zimowy krajobraz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co prawda, to prawda, śnieg też ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz