Lokalnie

 Wrzucę zdjęcia, które pojawiły się na moim Instagramie. Będzie to taki zbiór rozmaitości z lokalnych terenów. 

W moim życiu przyroda jest ważna, chociaż kiedyś tak nie było. Wolałam telewizor, potem komputer i telefon albo książki. Dzisiaj natura koi moje nerwy i umęczony pracą przy monitorze wzrok, wycisza, przynosi ukojenie i daje energię. Albo może bardziej nadzieję na to, że może będzie lepiej w tym niełatwym życiu.

Trafiłam na rumianek wśród usychającej trawy

Oset

Księżyc w tle

Mały klon jawor, który wyprodukuje trochę tlenu dla nas

A to szpinakowe babeczki i miła lektura na wieczór ;)


Taki niebieski kwiatek też się jeszcze ostał

Brzozy

Liść dębu...

Mój jesienny las ;)

Jeździłam rowerem, kiedy trafiłam na ten widok

 

*Zdjęcia prywatne. Październik 2023


Komentarze

  1. Dla takich widoków jak na ostatnim zdjęciu, chodzimy na wieczorne spacery:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tak nie koi nerwów jak kontakt z naturą! Piękne zdjęcia :) Ten rumianek wśród wysychającej trawy jest jak symbol nadziei :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i mnie poprawił się nastrój po obejrzeniu tych ślicznych kadrów... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie <3 Dla mnie też przyroda to duże ukojenie. Dlatego tak bardzo brakuje mi ciepłych dni jesienią i od razu nastrój siada.
    Hmm szpinakowe babeczki brzmią ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszajace sa takie widoki...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Piękne zdjęcia, ja sama bardzo kocham naturę więc wiem ile radości potrafi dać :) Dziękuję za inspirujące widoki! Same wspaniałe kadry :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszmy się przyrodą póki jeszcze doszczętnie nie została zniszczona. Dbajmy o każdy jej skrawek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Heheh myślałam że pokazujesz fucku do księżyca przez moment xD
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna relacja zdjęciowa, uwielbiam takie oglądać, aż można poczuć się, jakby było się tam razem z Tobą. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz