Krótko o dniu dzisiejszym i jutrzejszym

Kochani,
dzisiaj w pracy zorganizowaliśmy imprezę dla mieszkańców pt. ,,Muzyczne zakończenie lata", a jutro jadę na wesele do jednej z przyjaciółek.
Żeby pozostać w klimacie tematyki tego bloga dodam, że wesele odbędzie się w Kołbaskowie. Jest to wioska położona niedaleko Szczecina, w której 2 lata temu otwarto oddział firmy Amazon. Blisko jest stamtąd też do granicy polsko - niemieckiej.  Nic więcej nie wiem tak naprawdę o tej wsi, bo przejeżdżałam tamtędy tylko dwa razy do tej pory. I to przejeżdżałam podkreślam.

I cóż rzec tu jeszcze?

Za tydzień zaczynam dwutygodniowy urlop. Być może uda mi się w tym czasie wybrać do jeszcze jednej miejscowości w pobliżu, którą chciałabym odwiedzić, więc ją Wam opiszę. Na razie nie zdradzę nazwy tego miejsca.

Po całym tygodniu jestem wykończona, dlatego też nie będę się dalej rozwodzić i na tym zakończę, żegnając się i ten dzień pięknym zdjęciem zachodu słońca.

Źródło: https://pixabay.com/pl/photos/zach%C3%B3d-s%C5%82o%C5%84ca-lato-chmury-niebo-288531/

Komentarze

  1. W takim razie udanej zabawy na weselu, a gdy w perspektywie jeszcze urlop, to tym milej się robi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzi ękuję. ;) Oj na ten urlop to czekam już od miesiąca, bo jestem zwyczajnie wykończona...

      Usuń
  2. Szampańskiej zabawy ! :) I udanego urlopu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Na ślubie było fajnie, a górach pewnie też będzie ;D. Jeszcze tydzień. ;) Pozdrawiam także. ;)

      Usuń
    2. z całą pewnością w górach będzie super ... :) Miłego pobytu :)

      Usuń
    3. Było mega super! Dziękuję i pozdrawiam. ;)

      Usuń
  3. Miłego urlopu... i czemu nie - niech będzie muzyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę najpierw muzycznie i zabawowo a później wypoczynkowo. Trochę się spóźniłam więc mogę Ci życzyć tylko miłej reszty urlopu i mam nadzieję, że dobrze bawiłaś się wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak dokładnie wyszło ;D. Dzięki śliczne. ;) Dobrze, dobrze było ;).

      Usuń
  5. Udanej zabawy na weselu piękne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz